Bättre nu än då.

Hej igen. Nu var det ett litet tag sen sist. Men jag har mina anledningar till det.
Det har la inte hänt så mycket sen sist ändå. Men kan dra det som har hänt ändå:

Magdalenas fest: Hade Übertrevligt. Jag och Frida har alltid sjukt kul ihop! (festen kunde ha slutat bättre dock)
Longboard: Jag äger nu en, jag har en egen långplanka. Kan inte fatta att jag köpt en. Får se när jag lär mig åka, kan dröja. Har hållt tyst om det eftersom jag ville lära mig ifred. Men det var för svårt att hålla det hemligt för mig finaste vän så det kunde jag ju bara glömma.
Fall: Jag har redan ramlat och är just nu helt mörbulltad i kroppen. Har skrapsår och svullnader lite här och var. Men jag överlevde, tackar för våran billigaste livsförsäkring: Hjälmen!
Terapi: Börjat läsa ny bok. Amuletten från Samarkang, självklart en fantasybok.
Börjat på riktigt: Nu har schemat satt igång på allvar i skolan, inge vila här inte! (har dock sovmorgon till 13.00 imorgon, GÖTT!)
Kvällsåkning: En av mina närmsta vänner tog körkort idag! Sjukt glad för hans skull, Grattis Grattis säger man då! Fick åka med honom ett stund nu på kvällen, mycket härligt. Är endast på kvällen och natten som jag uppskattar att åka bil.
Ej godkänd: Mina lärare gav mig inte ledigt för att åka till grekland! Idioter! Jag är i storsätt aldrig borta och det är första gången jag tar ledigt. Alla mina vänner har fått ledigt, va fan får inte jag det då!?

Det är vad som hänt senaste, inte mycket men ändå något.
Godnatt!
 


Jag saknar, fan vad jag saknar!
Jag måste bort, men jag vill ha dig med mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0