Fika i Staden

Ello.
Lyckas tyvärr inte vända på dygnet, dåligt. Sitter uppe sent fasten det inte är bra för mig, inte alls. Om jag bara gått och lagt mig en kvart innan igår hade jag inte mått som jag mår idag, men man kan inte tänka så. Dock gör jag det ofta ändå.
Nu ska jag snart in till staden, träffa mina tjejer från klassen. Kan nog göra mig gott, så jag längtar!
Men nu måste jag börja göra mig lite klar för att åka. Hej.

Btw, filmen jag såg igår får 3/5. Det var en äckta actionrulle och man fick sig även lite småskratt.


Love You Girls ♥

Kommentarer
Postat av: joella

sv: brokeback love mountain. :)



mycket trevligt att ses idag! mysigt att fika med er tjejer. tycker vi borde ha någon tjejkväll igen. behöver inte vara sprit och mat men i alla fall mys och film eller nåt. :)

2009-08-13 @ 18:15:37
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0