Finns gryma fördelar med vänner som jobbar!

HarreJä*lar.
Jag är så glad, jag är så nöjd!
Jag vet att jag är efter, för detta var min första stora konsert någonsin. Men jag bryr mig inte! För jag har sätt (iaf en av dem) den bästa! Asså jag har rysningar så det räcker för en hel månad eller två. Att se alla desa folk, så och sjunga exakt samma textrad, röra sig precis likadant, vara tysta precis samtidigt var helt magiskt.
Bandet på scen, WOW. De vet va de håller på med och de SKA inte göra något annat. Ledsångaren är från en annan värld, han vet precis hur han ska få kontakt med sina tusentals fans som jag lovar skulle knäböja sig för honom om han bad om det.
Inte nog med det, jag fick se bland det vackraste jag någonsin sätt, när tusentals människor tog upp sina mobiler upp mot himlen samtidigt som man släckte ner hela den gigantiska fotbollsarenan...Finns inte ord för hur vackert det var. Såg ut som en stjärnhimmel. Och då vet man också att det är människor som du och jag som skapar något så vackert. Kan inte beskriva vilken känsla jag fick i kroppen när jag såg detta, kan bara säga att den var underbar.
Jag är så glad, jag är så nöjd!

Jo, ni vet nog vilka jag talar om. Om inte, kommer bilder imorgon som jag ska försöka fixa fram.
Tackar även för mitt fina sällskap, min finaste vän ♥.
Men mest av allt tackar jag Emma, och du vet varför! Jag är dig evigt tacksam. Du gav mig en av de bästa upplevelserna i mitt liv! ♥


Kommentarer
Postat av: Joella

alltså jisses! :O :O chock typ!! my gosh!!

2009-08-02 @ 09:26:02
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0