Igår

Igår hade jag en jättebra dag.
Då var jag tillsammans med Ella och Johanna hemma hos Sten. Sten är en av de härligaste människor jag någonsin träffat, han är så oerhört lätt att prata med och han lyssnar på allt man har att säga. Är mycket glad över att han började jobba på min förra skola, annars hade jag kanske inte träffat denna goa fillur.
Han har precis flyttat in ett litet radhus. Hahaha, det är bara gamla möbler överallt och så luktar det gammalt också. Det är nämligen så att han flyttat in hos en tant (hon ligger just nu på hem). Han trivs la sådär men det blir bättre och bättre, framförallt när folk som oss är på besök.
Det blev pannkaks stekning och pajbak, mycket trevligt måste jag säga. Och allt blev hemskt gott dessutom! Sten är grym på pajbakning alltså (dock var det mest Johanna som gjorde pajen, men han tog ur den ur ugnen i rätt tid). 
Men det var verkligen att leva livet när vi satt på hans altan och bara pratade om allt och åt gott, på en vardag dessutom! Jag tackar grymt mycket för den lilla träffen, tack för att ni kontaktade mig!
Ska ske igen, Absolut!


Kungen på att vända pannkakor!

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

ååååh jag saknar sten :(

2009-08-28 @ 04:18:17
URL: http://hejbern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0