Lever på andra dagar!

Godkväll/natt!
Har inte haft tid eller lust att sitta så mycket vid datorn idag. Men nu kom allt ett litet sug efter att få skriva lite.
Var som jag sagt tidigare hemma idag från skolan, mycket skönt! Istället har jag varit inne i stan och handlat present till Magdalena tillsammans med Frida. Vi hittade det vi skulle och drog senare hem till Buller & Bång. Där åt vi lite smått men stannade inte alltför länge, för vi skulle hem och färga mitt hår (gjorde lite saker på vägen men inge viktigt, kanske tar upp det en annan dag). Mitt hår blev toppen toppen! Mycket nöjd. Kommer bild imorgon, då ska jag vara hemma igen förresten, extremt skönt! (t.o.m mamma och pappa gick med på det, första gången det händer!).
Bra dag, jag mår toppen. Tar vara på det!

Imorgon blir det partaj!


Idag har solen skinit, mycket härligt!
Precis som den gjorde i Copenhagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0