Lite närmare Amerika

Godmorgon, eller godförmiddag menar jag.
Det var mycket myys med Frida och Buller igår! Bakade och gjorde amerikanskapannkakor, dock räckte det med pannkakorna efter det var man mätt som heter duga. Men idag har jag smakat på kakan och det blev sjukt god! Bästa denna gång tror jag, har gjort den två gånger innan. Kollande som sagt på Brokeback Mountain igår, men det gjortde jag efter att paret hade gått. Tillsammans såg vi systrar i Jeans Andra sommaren, tycker den var rätt bra. Den var bättre än ettan, ganska ovanligt att det blir så. Jag var alltså mycket nöjd med mina hyrda filmer. Borde ta och göra det oftare (nu när man inte kan ladda ner), tyvärr kostar det ju lite pengar, men det är i alla fall billigare än att köpa.

Idag blir det en lugn dag. Lämna tillbaka filmerna måste jag göra och sen kommer jag antagligen äta lite kaka. Mycket mer blir det inte.

 


Det är fruktansvärt gott!
Om ni inte testat, gör det!

 


Kommentarer
Postat av: Joella

för några årsedan gjorde jag jämt amerikanska pannkakor, det var min specialité här hemma haha! får börja göra det igen. det är riktigt gött, men absolut inte efterrätt-material som vanliga pannkakor! man blir ju så himla proppmätt.



jag håller med om att systrar i jeans 2 är bättre än första filmen. första filmen var himla nördig. men det var konstigt att se 3 böcker tryckas ihopt till 1 film i systrar i jeans 2.

2009-08-15 @ 14:11:24
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0