Negativ(t) blir positivt.

Ja som ni ser har det hänt lite grejer i designen. Är ganska nöjd faktiskt, men får se hur länge jag är det. Det nya är negativfilm som ni säkert märkt, tycker dem är nice. Har passat på att ändra lite nu när jag har Photoshop, det försvinner nämligen om 13 dagar.
Blev som sagt en lugn dag, och kommer även bli en lugn kväll. Ska nog gå och lägga mig någolunda tidigt. Måste ju som jag sagt många gånger tidigare vända på dygnet innan skolan börjar. Men nu är det ju så att den börjar om två dagar, bara två dagar! Men antagligen kommer första veckan bli ganska lugn, hoppas jag i alla fall. Ska på ett sätt bli ganska skönt att gå tillbaka till vardagen och skolan. Då får man något att tänka på, det är verkligen något jag behöver just nu.
Imorgon hoppas jag få träffa min finaste vän, ska smsa honom imorgon förmiddag och kolla om han är på. Hoppas verkligen, saknar honom enormt och jag behöver honom.

Btw. Tycker lite synd om mina vänner på WoW, inget toppen väder att vara ute flera timmar i sträck i. Men jag har på känn att det har det grymt ändå!

 


Min nya väska, lööv it!

 


Kommentarer
Postat av: joella

älskar den!

2009-08-15 @ 22:53:54
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: snygg !

Snygg !

2009-08-16 @ 06:28:36
URL: http://lolucocy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0