Sagt och gjort

Hejsan!
Sitter hemma hos Solstrålen och myser. För tillfället är tv:n på, hoppas dock på att hon kan platta mitt hår (A). Älskar det, tycker nämligen att gå till frissan är som att gå på spa. Idag har vi även ätit mat och gjort hennes packningslista. Blev en A4, två spalter! SJUKT! Men det är ju så att hon ska vara borta......tio månader.. Så nu har jag sagt det, nu är det verklighet! Usch fy blä. Men jag är så glad för hennes skull, sjut glad. Och när hon komemr illbaka ska vi ha det underbart igen.
Nu ska jag inte skriva mer, ska vara social med min fina tjej istället. För jag älskar henne!
Godnatt!

Btw, just nu mår jag väldigt bra. Livet leker, allt rullar på. Hoppas det förblir så ett bra tag till!


Kommentarer
Postat av: Elina

tack så mycket.

2009-08-04 @ 07:12:00
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0