Shopaholic

Godmorgon!
Jag har faktiskt kunnat sova och hade inte heller svårt för att somna även om jag var uppe i varv igår kväll (natt ska man väl säga). Jag är fortfarande otroligt nöjd och sjukt tacksam till Emma.
Såg nu att jag inte har tid att skriva mer, ska hinna med bussen som går om 25 minuter och är inte riktigt klart. Riktning: staden. Ska fika och gå runt på stan med två söta vänner, varav en utav dem åker på en resa om 9 dagar (pratar inte om min solstråle). Så det ska bli mycket myys! Men får se till att inte shoppa, har inte råd med det! Finns dock lite böcker jag vill ha...Får se om jag kan hålla mig undan, tror knappast det..
Hej så länge!

 

 


Kommentarer
Postat av: Elina

riktigt vacker bok bild Puss Elina

2009-08-03 @ 13:16:59
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0