Stort sällskap.

Sitter hemma hos min Solstråle nu. Sprutan gick galant in i huden på henne, haha..Nice!
Nä nu har vi ätit masa god mat och druckit god dricka. Snacka om att människan har vänner, vi var i alla fall över 10 pers. Kändes som kalas eller något lknande, men utgången är ju lite mer sorglig men samtidigt mycket rolig. Är som sagt mycket glad för hennes skull. Nu är hon någonstans i huset, vet inte riktigt var. Själv stannar man ju hela natten så låter därför folk gå före just nu. Sen har jag lite svårt för stora folksamlingar ibland. Men jag klarar mig, har sällskap av hennes syster och E The Master! De ska också stanna över natten och följa med imorgon till flyget.
Aja, det blir till att umgås med folket. Men helt ärligt, hoppas på att folket går ganska snart (Jag vet jag är elak, haha). Nä jag skoja Solstrålen!!
Säger godnatt, inte för att det kommer bli någon sömn!
Förbereder er på depp inlägg närmsta veckan, kommer inte vara mig själv på ett tag.


Kommer sakna stunder som denna.

Med dig får man alltid ett skratt
Med dig får man alltid ett leende på läpparna
Med dig får man alltid en känsla av trygghet
Med dig kan man alltid vara sig själv
Du är en sann vän.
En tio månader lång solförmörkelse.
Men solen kommer tillbaka,
men jag kommer sakna dig min Solstråle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0