Alla spelar Tennis! Det är de nya nu!

Åhh, vad jag mår bra just nu! Gud vilken härlig känsla i kroppen! Ska helt klart börja träna mer, man mår ju sjukt mycket bättre av det.
Det som gäller nu är Tennis. Spelade idag med Mamma, favoritkusin och mammas kusin. Så sjukt roligt var det! Så nu ska vi börja träna en gång i veckan (om vi får tid). Kan verkligen bli min sport, och hoppas på att så småningom kunna slå min finaste vän. Det kommer bli riktigt nice i så fall! Jag är glad, hoppas du är det!
Nu blir det snart dans på tv, så godnatt!

"Innern går ohyggligt fort... och han faller!!! Nej ursäkta mig, det var en längdhoppare."
- Bo Hansson under final på 400 m häck, EM 1982.


Jag hade så dött om jag hört honom säga detta!
Klockrent och Sjukt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0