Roliga nyheter

Ännu en dag i skolan (kommer fler). Idag var första gången på två månader som jag varit tvungen att gå upp så tidigt som klockan 7, usch fy och blä! Men man överlever, som av allt annat. 
Idag i skolan berättade en klasskompis till mig en jätterolig nyhet. Säger inte mer än att han strävat runt i Hollywood. Jag är verkligen jätteglad för hans skull och om någon förtjänar det så är det han. Kanske kan berätta mer någon gång, men just nu vill inte han att det kommer ut för mycket.
Imorgon är det dags för Hulesärken, jag och mina flickor kommer ha kul. För vad är inte roligare än att se folk som shake,ar as!
Nu träning, hej!


Kommentarer
Postat av: joella

håller med dig, om det är någon man verkligen vill unna det är det han. :)

2009-08-18 @ 17:59:59
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Yemmas

Åh, berätta för mig? (A)

2009-08-20 @ 20:14:57
URL: http://yemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0