Skolan förändras inte. inte ett dugg.

Back Home!
Blev kvar i skolan till klockan 16! Snälla nån, första dagen vill man bara ha en kort dag och sedan öker man efter hand. Men neeej inte det. Vi fick inte ens veckans schema och verkligen inte vårat huvudschema. Dåligt! Nu har man dock sätt schemat på hemsida, vet inte riktigt vad jag tycker. Tisdagar är sköna, förstår mig dock inte på 40minuters lektionen, men men. Fredagar suger, dock hade jag väntat mig det. 

Snacka om att rutinerna är tillbaka, inte så att västrafik blivit smarta och sätter in exrtrabussar direkt. Nej, utan vi kommer få stå i fulla bussar ett helt år till. Verkligen inte något jag har saknat i sommar, men man får helt enkelt stå ut. 
Aja, dagen slutade bra i alla fall. Vi har fått en ny tjej i klassen, riktigt trevlig! Så hon jag och Joella åkte in till staden och käkade Thaimat på Arkaden. Där finns helt klart godaste Thain, plus att man får maten direkt.
Resten av kvällen blir mycket lugn. Känner mig trött, väldigt trött...

Kommentarer
Postat av: joella

men vaddå, är inte det förra årets schema som ligger uppe på hemsidan?

2009-08-17 @ 22:03:44
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0