Puss

Då har ännu en dag kommit, vilket är bra. Såklart. Eller nåt.
Idag ska jag träffa Frida och hennes kille Buller, ska bli mycket myys. Får se vad vi hittar på, har inga idéer alls för tillfället, men det kommer hoppas jag. Tror jag ska hyra lite film till ikväll, finns en del jag vill se.
Men innan allt detta ska jag ner till baken för att få in mina skattepengar på kontot, mycket trevligt måste jag säga.
Idag är de mesta av folket på Way Out West, hoppas verkligen de få en toppenhelg. Men jag saknar dem redan. Sjukt, tror jag är inne i någon konstig saknadsperiod för tillfället.
Har hört från min Solstråle och Luce, och de verkar ha det toppen. På bilderna jag sätt ser de ut att trivas mer än enormt. Men jag saknar även dem. Men tio månader går fort... Eller nåt.

Oj vad jag skiver massa skit, vet inte ens varför. Men tror jag mår bra av att få ur orden ur mina fingrar. Eller nåt.


Tack för att du finns här för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0