Tar vara på sista dagen

Då satt man här igen.
Idag satte man klockan på 10.30, men jag vaknade faktiskt tio minuter tidigare än så. Det tackar jag faktiskt för, blir mycket piggare av att vakna själv än att väckas av något.
Nu är det friidrott som gäller för mig. Är ju VM i Berlin och friidrott är en av mina favorit sporter att titta på. Hoppas kunna se duellen mellan Bolt, Gay och Powell ikväll, kan nog bli en riktigt rysare. 
Dock umgås jag hellre med min finaste vän, men får se hur det blir med det. Hörde nu att han skulle vindsurfa idag, vilket de ska passa på att göra nu när det blåser orkaner ute (överdrift). Men finns kanske en liten chans att han vill ses lite senare ikväll, hoppas (dock inte för mycket). Är ju Rix Fm idag också, får se hur det blir med den saken.
Fram tills svaret kommer får jag se vad jag hittar på. Men detta vet jag att jag ska göra; duscha, göra ny backup till mina bilder, städa ovanvåningen eftersom vi ska få plattv idag. Mer än så vet jag inte, kommer säkerligen någon uppdatering här också!

 

Bilder är tagen i Varberg
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0