En underbar dag och..känsla...

Då var man hemma igen! Lååååååååååååååång dag.
Blev lite shopping ändå, inga böcker inte. Blev en t-shirt (25 kr, därför var det okey!), hårfärg, kam (tappat bort min och klarar mig inte utan!) och hårbalsam. Så mest grejor jag behövde, alltså acceptabelt.
Dagens impuls; biobesök. Älskar sådana händelser, att man bara snabbt kommer överens om något man vill göra och gör det direkt. Så jag och mina två äldsta tjejvänner gick och såg The Proposal. Riktigt rolig och underhållande film faktiskt, så jag är nöjd och mina två fina vänner var nöjda. Alltså en bra impuls!
Men filmen började inte direkt när vi bokade utan två timmar senare, så vi sattes oss längst upp på Avenyn och bara tjöta, och gud va vi tjöta! Var längesen nu vi bara satt och prata som vi gjorde. Var faktiskt riktigt härligt. Fick pratat av mig en massor. Älskar er båda för att ni lyssnar!
Sen var det dags för bio som sagt. Efter det drog vi hem till min finaste vän. Där tog vi flickor lite mat och fick senare sällskap av de fyra bästa killarna som tidagare satt klistrade framför COD4.
Och när vi alla satt där, tillsammans och skrattande, fick jag en känsla. Jag var lycklig... (Slut)

 


Louise Karlsson

 


Kommentarer
Postat av: Natha

riktigt mysigt det är så sommaren ska va =)

2009-08-03 @ 16:03:11
Postat av: Lollo

Sv Natha; Ja, en toppensommar <3

2009-08-03 @ 16:34:52
URL: http://serpentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0