Att läsa är underskattat!

Det är riktigt varm idag igen, härligt! Värmen kommer bestå hela helgen i alla fall. Alltid något. Men återigen klarar jag inte av att sitta still för länge i hettan och om man rör sig blir man svettig på nolltid. Fast man ska ju inte klaga, jag är glad att det är varmt igen. Det har ju knappast varit roligt väder denna sommar.
Nu sitter man inne och tittar på Harry Potter återigen, fast denna gång den tredje filmen (Fången från Azkaban). I denna film framträder en av mina favortitkaraktärer, Remus Lupin. Men det är i sjunde boken som man verkligen börjar älska honom. Men det är inget jag ska berätta om, finns ju konstiga människor som inte läser böcker, så vill inte avslöja något för dem.
Vad händer idag? Inte mycket, blir nog att ta det lugnt. Killarna ska ut på krogen och vet inte om jag känner för det. Kostar mycket och är inte så mycket för det helt ärligt. Att gå på krogen är helt klart överskattat. Men kan förstå att killarna tycker det är kul att gå ut tillsammans, de har många lika intressen att prata om och sådär så. Framförallt longboards, något som verkligen blivit en het grej bland mina vänner. Får la se om jag skaffar mig en, vill som sagt. Men vet inte om jag har mod till det. Aja, med andra ord blir det nog ännu en lugn dag och kväll. Synd, men jag klarar mig.

 


Jag vill!


jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0