KråkansKrog

Det blev några härliga timmar på Kråkan! När man umgås med killarna kan man inte ha tråkigt, helt underbara människor! blev mycket skratt och mycket prat. Men usch, jag drack en öl. Fy bubblan va äckligt! Så fruktansvärt, men det bara blev så. Dock var det lite värt eftersom en av killarna sa att han bara skulle beställa något mer om jag beställde en öl, vilket aldrig skulle hända egentligen. Men haha, ibland gör jag saker folk inte väntar sig.
Efteråt drog vi hem till mig, där spelade vi kort. Lite olika spel, men kan säga att det slutade med att jag satt där i bh. De drog la hem vid 2.00. Men innan det hade min finaste vän självklart retats med mig hela kvällen, men det är faktiskt så att jag inte skulle klara mig utan det. Men nu vill jag ha hans värme ännu mer...
Idag blir det kalas!

 


Japp, det blev öl som sagt. Usch!
Creed till min finaste vän för denna bild, jag gillaren!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0