Sliter håret från huvudet...

Fikan med tjejorna från klassen var verkligen toppen, så skönt att träffa dem. Bara sitta och prata och snacka. Blev även en lite shoppingrunda med folket, kunde inte låta bli att köpa en väska, übersnygg! Vet att ajg ska spara pengar, men hade precis fått reda på att jag fått mina skattepengar, så kunde verkligen inte låta bli. 
Efter att ha varit hemma ett tag grog man till staden igen, vet egentligen inte varför. Hade inget där att göra, men kände att jag behövde täffa mitt folk. Var nog bra eftersom jag inte komemr träffa dem på ett bra tag nu, synd eftersom det är just nu jag behöver dem som mest..

Min finaste vän sa inte ens hej till mig idag, det gjorde fruktansvärt ont. Han gav mig en blick som inte sa någonting. Vad är det som händer just nu? Jag behöver honom mer än någonsin, men det känns som om jag håller på att förlora honom. Det får inte ske, aldrig. Vad ska jag ta mig till i så fall...


My Heart hurts, parts are missing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0