Den sitter kvar.

Hej!
har varit hemma ett tag, men istället för att uppdatera har har jag valt att sitta med designen lite. Är inte ofta jag känner för det, men jag fick ett litet ryck för det före kalaset och när man kom hem igen var man mer taggad än innan. Var tid nog att piffa till den lite, så man inte tröttnar på den helt. Imorse var jag inte ens säker på om jag skulle ha kvar den, men den blev kvar. Ni ser nog ändringarna själv, finns lite till jag vill ända på men det får bli en annan gång.
Kalaset var mycket trevligt, blev bjudna på pizza och marängtårta, gott! Det var Lillebrors kompis som fyllde år. Kanske konstigt att jag går på hans kalas tycker ni, men nej. Hans familj är mycket nära vänner till familjen och han själv är som en bror för mig. det blev även lite Ps3 spelade där, COD4 (Call Of Duty 4), mycket underhållande spel. Håller på att träna upp mig så jag kan slå min finaste vän, något jag kommer kunna leva mycket länge på i så fall. Men då gäller det att jag och Lillebror skaffar spelet, får ta och göra det! 
Inte mycket mer att skriva, ska nog sova hyffsat snart tror jag. För imorgon natt kommer det knappast bli mycket sömn.
Snart åker ni, bara två dagar kvar...


♥ My LilyTattoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0