En dag för mig Själv

Hemma igen.
Harregud vad varmt det är! Jag är helt slut. Gick ju dessutom i höga klackar, vilket inte gjorde att man blev piggare direkt när man väl satte sig ner. Men jag älskar mina skor så tänker fortsätta gå i dem. Nu har jag hämtat och köpt allt jag skulle göra, mycket nöjd! ja, som ni redan vet hämtade jag biobiljetter, igen. Mitt sjätte biobesök denna månad, men jag älskar det så jag klagar inte. Denna gång blir det G.I Joe, actionfilm. Kan nog vara rätt okey, men framförallt är en äckligt snygg kille med i filmen! Det gör det hela värt att se!
Åt även glass nere i centrum, sorbet, det godaste som finns! Och perfekt nu i denna värmen. Hoppas verkligen att värmen består, vill bli lite brun innan Greece som sagt. Ska dock hålla mig inne nu ett tag, är så trött att jag slocknar snart tror jag. Men jag har frågat min finaste vän vad han gör idag, får se om jag får något svar och i så fall vad för svar.

 


Blev lite kreativ ett tag.


Så gott i den höga värmen!


Kommer ofta på mig själv hålla om mitt vackra halsband.
Jag älskar det,
 en del av dig finns alltid med mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0