Ett avsked för tio månader.

Hemma igen! Det blev ett avsked som heter duga! Mina vänner är de mest underbara människor som finns, man har alltid roligt. Blev mycket skratt idag, precis som alltid. för mig gick det ju inte jättebra med laser, men det är ändå roligt. Alltid kul att springa omkring som en galning och skjuta på folk. Haha. Efter en timmas spel drog de flesta av oss till donken (dem som inte gjorde det säger jag bara DÅLIG STIL!). Det var ju så att för de flesta var det sista chansen att träffa Texas och Salt Lake, därför var det kul att så många kunde komma tycker jag! Blev alltså en toppendag och kväll! (jag har flyyyt nu)
Själv ska man med till flygplatsen på tisdag, klockan mycket tidigt! Men det är så värt, så jag klagar faktiskt inte. Men det kommer bli så hemskt och ledsam, kommer garanterat gråta! Usch fy blä! Men jag hoppas ni två kommer få det toppen och mycket bättre än så! Älskar er så!
Ska titta på Galenskaparna med Lillebror nu, roligt!
Hej!

 


Självklart ville alla kolla in sina resultat efter en timmar Laser


Men blev lite trött efter en timmas springade i den höga värmen


Salt Lake vill visa hela dig innan hon åker.


Texas kan också ;)


Alltid lika snygga på bild!


Självklart fanns det longboards på plats ;)


Sötare kan man inte vara!


Alla älskar Donken!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0