Värre och värre

Hemma nu från skolan och jag är så trött att jag håller på att svimma!
Själva Hulesärken var kul, killar som bjuder på sig själva är det inte mycket som slår. Och att vara med tjejorna gör det inte tråkigare.
Men efter, harregud! Våra lärare vill verkligen inte göra något roligt för oss. Efter Hulesärken tar de in oss på lektion! Sjukt! Hur kan de ens tro att någon lyssnade? Alla var helt slut och ville bara hem. Själv höll jag på att somna, men fick anstränga mig. Vilket gjorde mig mer trött. 
Har itne alls varit en bra första vecka. Det blir bara tråkigare och tråkigare, smart. För det är ju så att vi inte alls blir mer och mer skoltrötta. Med andra ord, inte alls så smart.

Snart hem till Magdalena. Ska bli kul. inte träffat henne på evigheter!

 







Hulesärken i 1:an var helt klart den bästa & roligaste!
80-tal och jag ägde på dansmatta!

 


Kommentarer
Postat av: joella

du ägde sjukt bra på dansmatta!

2009-08-19 @ 16:12:11
Postat av: Caroline

Haha, va kul att du hade kul. Kom NV2C till er ? :D



Daniel är min värdpappa, haha ;)

2009-08-19 @ 16:51:09
URL: http://hejbern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0