gammal bekantskap!

Home Sweet Home!
Att träffa Magdalena idag var supermyys. Två gånger om blev det t.o.m. Först hjälpte hom mig sen jag henne. Is i stora lass säger jag bara! Kommer bli grymt på fredag, varför får ni veta då!
Imorgon har jag ganska mycket planer, och av någon anledning är inte skolan inräknad i dem. Just nu suger skolan hårt och klarar inte ens av att gå dit, blir sjuk så fort jag går in (lite sant då luftkonditioneringen är paj och man typ känner sig kvävd). Men har som sagt andra planer, roligare sådana. I dem ingår Frida, hår och en annan sak som jag håller på lite till!
Men nu blir det sängen!

Dagens ord: Ballonguppblåsgrejen.

 


Gillaren! Sweethearts!
Från efter Särken!

 


Kommentarer
Postat av: losi

Kul :D hahah e det varmt i sverige ? :O

2009-08-20 @ 16:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0