Gråta

Hon har åkt.
Jag ångrar inte att jag följde med till flygplatsen, verkligen inte. Men det var hemskt, hade ont i magen hela tiden och när det väl var dag för hejdå bröt jag ihop. Usch usch usch. Men alla tyckte det var så töntigt så vi skrattade samtidigt som vi grät, harregud vad vi såg ut.
Ja som ni ser är jag uppe tidigt, men sanningen är att jag aldrig vaknat. Vi tjejor dygnade. Än så länge är jag inte trött och det vore nog bäst om jag höll mig till ikväll, för då kan jag vända på mitt dygn och hålla det till skolan börjar. Men får se om jag lyckas med det idag, känner att jag börjar bli lite trött faktsikt. Har dock duschat så har piggnat till lite.
Ska till min finaste vän senare när han kommit hem från skolan, hoppas få upp humöret lite med hjälp av honom.


"Jag kommer sakna dig Solstrålen, så mycket. Kommer sakna våra telefon samtal, men framförallt kommer jag sakna ditt leende. Ditt leende kan lysa upp en hel dag och nu ska jag vara utan det i trehundra dagar. 
Fasten tio månader är mycket så går de fort. Du kommer va hemma innan du vet ordet av, men ta vara på tiden du har där. Jag älskar dig!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0