Vässa öronen

Ska snart ner till Kråkan. Blev lite krogen ändå, även om jag är ganska trött. Men alltid trevligt att umgås med killarna, så det är värt det. Dock blir det ingen mat för min del, känner inte för att lägga pengar på det. Men en cider eller två blir det säkert! men framförallt trevligt sällskap! Dags att göra sig klar, ska gå om 40 minuter!


Don’t forget to count you too

Ullevi, Göteborg

Folk anländer till Ullevi för den stundande U2-konserten och två tjejer ~20 sitter och pratar om hur många som befinner sig på arenan.
Tjej 1: Jag har så himla svårt för att uppskatta antalet människor i folkmassor. Jag menar, hur ska man veta om detta är tusen eller tiotusen personer. Det kan ju vara hur många som helst…
Tjej 2: Ja. Men det är fler än tusen i alla fall. Och färre än sex miljarder. Det är jag helt säker på för jag känner folk som inte är här.
Tjej 1 nickar instämmande.

hahahaha, sjukt jäkla klockren!
Gå in här och lyssna på fler roliga tjuvlyssningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0