En favorit, i repris - Vackert.

En av mina absoluta favorit filmer är Stolthet och fördom. En så vacker film att den inte kan beskrivas med ord. 
Scenerna är långa och vackert filmade, kläderna är enastående vackra och karaktärerna kan man inte göra annat än älska. Keira Knightly som gör rollen som Elizabeth (Lizzie) Bennet skiner som en sol och är vacker som alltid. Hon gör rollen stålande bra, de kunde garanterat inte hitta någon bättre för karaktären. Hon är en av mina favoriter på vita duken och på skärmen. Hon går in för sina roller, känns mer äckta än någon annan och är som sagt underbart vacker.
Sen har vi själva berättelsen, det finns inte ord för hur mycket jag älskar den. Jane Austen har helt klart lyckats, jag förstår inte hur en människa kan skriva något så vackert och romantiskt.
Kolla in bilderna, de är inget annat än vackra

 






♥Vackert Vackert Vackert♥

Kommentarer
Postat av: joella

den är väldigt fin. önskar bara att det blev en kyss i slutet, haha.

2009-07-17 @ 08:01:19
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0