Få tillbaka något man trodde var borta glädjer!

Jippi!
Jag är glad! Fick idag hjälp av en vän att hitta min bilder på en gammal hårddisk. Det var ju så att för ett tag sen krasha min förra dator, jag blev jätteledsen då jag trodde alla mina bilder (över 10.000 st) var borta för alltid! Men tack vare hans hjälp finns de nu på denna dator och jag är överlycklig! Jag är verkligen otroligt tacksam. Så nu har jag lagt dem på min externa hårddisk och ska ha det som rutin minst en gång i månaden framöver. (Kan nu också börja använda mina egna bilder här på bloggen, äntligen!)

Har pratat med min solstråle stor del av kvällen, mycket myyys! Älskar henne så otroligt mycket och kommer sakna mitt solljus något enormt. Varför undrar ni? Det kommer i senare inlägg (inte redo att ta upp det än).

 


Louise karlsson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0