I need You...

Oj harregud, satt och titta på film förut och inser plötsligt att jag håller på att missa bussen in till staden, hade helt och håller tappat bort tiden. Fick springa som satan, och fasten jag är säker på att bussföraren såg mig så fortsatte han köra. INTE OKEJ! Så jag fick vänta på nästa buss i ösregnet, men hade paraply och en busskur så det var lugnt. Kom in till Göteborg runt kvart i fem där jag mötte upp Joella, vi gick till ett café och hon fick lite mat i sig. Efter det gick vi till Bergakungen och såg filmen. Den var lika bra denna gång!

Nu är jag hemma i mitt tomma hus, jag är ensam och kall. och jag väntar fortfarande på svar, har t.o.m försökt igen. Jag blir väldigt ledsen av detta, jag mår väldigt dåligt av detta så SNÄLLA SVARA FÖR HELVETE!!!!! Jag avskyr att inte höra av dig min finaste vän, jag saknar dig så mycket att jag inte står ut. Jag behöver dig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0