Klockan.

Godmorgon!
Har sovit i mammas och pappas säng inatt, varför? För min säng är obäddad och känner mig inte lika ensam av någon konstig anledning. Dock har jag redan varit vaken några timmar, vaknade 8.00! Så det blev bara fyra timmars sömn för min del eftersom jag somnade så sent som 4.00, inte okej! Men jag tog en dusch direkt så har piggnat till lite grann i alla fall.
Jag får börja dra nytta av min ensamhet, vet bara inte hur.

Fick svar igår, men det efter ännu ett försök att få kontakt, känns sådär.
Btw, taggad? Knappast...

Kommentarer
Postat av: joella

tack själv sötnos!

2009-07-24 @ 10:36:56
Postat av: joella

vi ska göra dig taggad, fina louise - ikväll ska du få leva livet och glömma alla bekymmer.

2009-07-24 @ 11:00:51
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0