Kommer känslor bli en sjukdom?

Fick träffat min finaste vän denna kväll tillsammans med en annan fin vän. Så jag är glad, mycket glad. Fattar fortfarande inte att en person kan göra så stor skillnad för en annan.
En annan sak som jag verkligen inte förstår. Hur kan kroppen känna av att jag saknar honom. Jag menar det är fysiskt omöjligt egentligen, men jag får verkligen jätteont i bröstet och svårt att andas när jag saknar honom eller något liknande. Det är verkligen sjukt. Hoppas de kommer på en medicin för skiten när de väl upptäckt vad det är. Fast frågan är om man kommer vilja ta medicin? Det är inget annat än mänskligt att känna som jag gör. Med andra ord jag vill inte ha någon medicin... Så glöm att jag ens tog upp det.
Hmm, jag tror att jag och min finaste vän håller på att bygga upp en speciell relation. Får se vad som händer, men jag hoppas, även om jag inte får!
Godnatt och Sov Sött.

 


Louise Karlsson

 


Kommentarer
Postat av: Joella

hon kom yes, tillslut!



jag hoppas jag med, L, för dig!

2009-07-31 @ 11:18:37
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0