Mera Mål!

Precis hemkommen. har varit på 50 årskalas. Det var min fasters man som fyllde. Bjöds på god mat och trevligt sällskap, så jag är nöjd med kvällen.
Jag och familjen fick skjuts hem av min kusin, hon är hyffsat nybliven körkorts tagare. Det är när man ser henne köra som man märker hur skönt det blir när man väl har det (och eftersom jag är snäll, kommer la jag också köra runt massa människor). 
Nu åker kusinen min till Danmark för att gå på gymnastikhögskola. Ovanligt, men visst en av de bästa skolorna inom ämnet i världen. Hon sattsar verkligen på det hon älskar, och tänk vilka erfarenheter hon kommer få. Jag hoppas hon får det toppen, och det ska bli grymt roligt att höra hur hon haft det när hon kommer hem till jul. Men fram tills dess ska jag försöka ha lite kontakt med henne på ansiktsbok. Hoppas på att man kan bygga upp en liten relation med henne, var många år sen nu vi var bästa vänner och lekte varje dag.
Sovadags, Godnatt!

Skaffa dig ett mål i livet, vad som helst. Bara du verkligen vill och sattsar hårt kan du klara vad som helst.
Det kan ta tid att ta sig dit, men det är vägen dit som ger erfarenheter, glöm inte det.



Louise karlsson

Jag ♥ min släkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0