... och salt.

Dagen slutade bättre än den började, så därför sitter (ligger) jag här igen.
Dagen har innehållt massor av sport, har tittat på tennis, cykling, simhopp, fotboll och blev faktiskt lite lite golf. Detta är något jag gör tillsammans med pappa, en grej vi har ihop och jag gillar det starkt. Dessutom lär jag mig mer om sporterna på det sättet än att läsa om dem. Efter en hel del tv-tittande så kände jag för en promenad, blev en hyffsat lång en. Härligt! sen ringde min finaste vän och frågade om jag ville se på film hos en annan vän. Film blev det inte direkt, spelade istället en gammal klassiker, WORMS! Haha, lyckat spel tycker jag allt! Sen blev det hemgång, fick skjuts en bit av min finaste på cykel (min finns inte längre i min ägo!), det tackar man för. Så nu ligger man här igen, och kände bara för att skriva ner dagen. Trött, så Godnatt!

PS. Bio imorgon, Transformers!
PSS. Bio på torsdag, Harry Potter (igen, hihihihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0