Partaj & Prämiärer

Nu har det hänt en del sen senaste. Igen..

Lördags: Party hos Hebbe, Grym kväll! Trevligt att lära känna nya männiksor.

Söndags: Tvättade halva altanen och sten uppgången med högtryckstvätt, roligt att se resultat och man blir nöjd. Fika hos Kinnanders, är alltid lika trevligt! Senare på kvällen träffa man Marcus och Tim och det blev till att se den grymma filmen "Benjamin Buttons otroliga liv" (en helt otrolig film som alla borde se, sjukt snyggt gjord och handligen är så fin).
Men dagens höjdpunkt var att jag köpt ny dator! Underbart!!!! En vacker laptop som nu ligger i mitt knä och blir väl omhändetagen.

Igår: Lillebror hade sin premiär match i Gothia, spelar under cupen med ett tyskt lag, Borken, (de har sammarbete med laget han egentligen spelar med). Lillebror gjorde en grym match, två mål. Men det blev lika 3-3, dock inte rättvist. Borken skulle ha vunnit den matchen. Sen blev det till att åka hem och göra klart altan med högtryckstvätten, gjorde även den andra stengången, då blev man liiiite sketen. Kvällen spenderades hos min finaste, O.D. Kan inte säga att det blev något minnesvärt...

Idag: Instalera saker på datorn, kolla lillebrors andra Gothia match (ta bilder under matchen). 

Imorgon: HARRY POTTER OCH HALVBLODSPRINSEN HAR PREMIÄR!!!!!!! Taggad som jag vet inte vad!

 


Första bilden någonsin på mig och finaste ihop. Fest hos Hebbe 11 Juli 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0