Regnets krafter.

Hemma från staden. Haha, det blev inte riktigt som jag tänkt mig där inne. Kom hem med lite för många påsar! Men jag är nöjd, mycket nöjd.
Påsarna innehöll:
Skjorta
Leggins
Shorts
Hårspray
2 Nagellack
Twilight på engelska.
(Kanske kommer bild på allt senare ^^)

Var trevligt att vara med Sabina, man pratar om mycket. Inte något speciellt precis, men ändå mycket trevligt.Jag kom på andra tankar, men så fort jag satt på bussen på väg hem hamna jag där jag varit nu det senaste. Fick gå från busshållplatsen i spöregn, de flesta avskyr det. Men när jag mår dåligt riktigt njuter jag faktiskt av det, till och med älskar det. Jag mår på något sätt bättre av det, som om regnet skäljer bort mina tankar eller som att naturen gråter för mig.
Får nog bli mer av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0