Vill!

Har inte haft någon lust alls att skriva på bloggen, har även varit upptagen. Igår fick jag besök av några vänner och efter det stack vi hem till en av dem. 
Alltså mina vänner är verkligen ett par longboard freaks! Det är de ända de pratar om, finns inget annat i deras huvud. Men kan inte låta bli att tycka det är lite roligt, de ser så lyckliga ut här de håller på och speciellt när de åker. 
De försöker få mig att börja åka, men jag vågar inte. Så sjukt rädd för att ramla. Men jag vill, jag VILL verkligen. Tror att om jag lär mig åka longboard kommer jag lära mig åka snowboard, och det är något jag verkligen vill (finns på min bucket list).
så jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att över vinna min rädsla...

Btw fick massage igår av en vän, min rygg känns bättre än på evigheter! Har haft väldiga problem med den innan, men nu känns det som jag flyger fram på vägen!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0