Fjärde filmen på tre dagar.

Oj, ingen uppdatering här inte. Men jag har anledning. 
Idag har jag jobbat, fem timmar blev det och lite pengar ner i fickan till London. GRYMT! Direkt efter jobbet drog jag till Oskar. Vi började med att såga till en baslåda, blev dock inte helt klart, rättare sagt inte alls klar. Men det blev kallt och mörkt så det var bara att gå in i värmen. Istället tittade vi på film, blev "Harold" och "Baksmällan" (då hade även Manda kommit). Baksmällan var riktigt rolig, blev många sköna skratt. Shootgun är då världsligt, SJUKT men BALLT! 

Imorgon blir det en lugn dag med innebandy på kvällen, ska bli gött att röra lite på sig!


Tack för en mysig kväll fina människor, ni betyder mycket och har gjort mig till den jag är idag på en väldigt kort tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0