Rensar Fixar Städar Slänger Sparar m.m

I helgen har familjen här hemma fixat och haft sig. Vi har renast så mycket skit! Ojoj vad man samlar på sig prylar. Men nu är det fin fint. Vi är riktigt nöjda med det vi gjort. Dessutom har vi plats för ny skit. Detta kommer la bestå i några dagar, okey kanske veckor, sen ser det nog ut som hajkontajkon igen. Men skönt att blivit av med massa saker tycker vi allt.
Men vi ska inte shitta direkt, vi ska nämligen ha loppis innan det. Nu till helgen som kommer ska jag och lillebror sitta på garageuppfarten och sälja skit, nä det finns fakitskt en massa fina saker, bara det att vi inte använder grejorna. Så bättre att försöka sälja det till någon som kan få användning för det istället. Jag och lillebror kommer få rubbet, alla casch alltså. Kanske inte kommer bli så mycket, men bättre lite än inget. 
Ojoj, nu hitta vi en hylla till vi kan rensa, hej hopp bokhylla här kommer jag!


Böcker böcker böcker, älskade böcker! Äntligen får ni en fin plats som ni förtjänar. ♥

Kommentarer
Postat av: Yemmas

jo fast vad ska man själv vara då? :P Jag blir brunett just nu (sitter med hårfärgnings saken i just nu), så säg en brunett filmkaraktär ^^



Vi funderade även på 80talet. Så annars hade man kunnat ha halva klassen som Starwars och andra som 80-talet och ha ett plakat med texten "Oense, som vanligt" eller något sådant. För vi är aldrig överens om något :P

2009-09-20 @ 21:32:29
URL: http://yemmas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fin blogg du har, :)läget?

besök gärna min och kommentera <3

2009-09-21 @ 16:57:42
URL: http://beeutiiiful.blogg.se/
Postat av: Julia; svar

tack sötnos :)

2009-09-21 @ 22:42:04
URL: http://juliabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0