Jag älskar Barn!

Jag har av någon anledning tittat väldigt mycket på barn det senaste. Barn får mig att le och må bra i kroppen.
Idag såg jag ett par ungan som lekte med sand och gjorde en liten affär, där sålde de "mat". Så himla gulligt,barn har verkligen fantasi. Använder sig av saker i naturen och gör dem till något roligt och kreativt!
Igår när jag läste på väg hem från bussen hör jag plötsligt ett ljud bakom mig. När jag tittar bak ser jag en liten killa som cyklar precis bakom mig, menar verkligen precis bakom mig. Han tittar på mig med det sötaste ansikte. Det syntes ganska tydligt att han precis hade lärt sig att cykla. Så himla söt!
Jag älskar barn. Jag vill ha barn, inte nu, men jag vill ha barn i framtiden. Självklart ser jag mig själv som en fotbollsmamma, men det kan ju hända att dem inte gillar fotboll (God forbid them! Skoja). Men mest av allt ser jag fram emot att uppleva min bild om framtiden, jag ska se till att uppleva den. Den tänker jag inte berätta här...Shhh.


Saknar min söta syssling Emma och min finaste kusin Jennifer ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH lollo vad e det för hemsk bild!! :O <3

2009-09-16 @ 17:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0