En dag av alla de som varit och kommer

Jag mår faktiskt inge bra idag. Kan man inte tro efter så flummig, glad och jobbig jag var i skolan idag. Men ibland lägger man en mantel över sig för att underlätta för andra. 

Idag vet jag inte vad jag ska göra med mina tankar. De bara går runt och jag känner att jag får hålla allt inom mig. Jag vill inte besvära folk, jag vill inte vara en börda.

Jag tror att de faktum att jag håller tyst om det för Tobis gör det hela värre. Jag vill som sagt inte vara en börda, jag vill inte förstöra hans semester. Men sanningen är att jag behöver honom...

 


Jag försöker hitta ljuset i de mörker jag just nu bifinner mig i...





Kommentarer
Postat av: joella

you can talk to me! <3

2010-04-12 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0