Husets hjärta.

När man har en pojkvän som mig så blir det vissa dagar som i stort sätt bara innehåller något typ av aktivitet i köket. jag klagar inte, jag lär mig nämligen att tycka det är kul att spendera tid i det rummet. Idag blev det jättegoda enchiladas, blåbärsmuffins och cookies. Allting blev jätteglad och redan har jag lärt mig nya saker. Det är faktiskt roligt att laga mat och sötsaker ihop medTobias, dock känner jag mig väldigt mycket ivägen och gör inte så himla mycket. Men så småning om kommer jag nog ta lite mer plats. Så jag kommer helt klart, utan att tveka, spendera mer tid i husets hjärta.



Vill ni ha recept är det bara att be om dem så skriver jeg ett inlägg med dem imorgon! 
Sov så gott nu och ha de finast!


Kommentarer
Postat av: Prettyjunkie

sv; Härligt, det är bara bra med mig lite trött bara,

sov inte så bra igår. Göra idag?

Tack så mycket blir så glad :) gillar din blogg du tar fina bilder

Kramar <3

2010-08-26 @ 23:18:19
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/
Postat av: MissCM

haha gud, blev ju inte liiite hungrig när jag såg dina bilder?! haha XD



har du förresten lust att lägga till varandra på bloglovin? :)

2010-08-27 @ 01:45:21
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0