Pumsig

Då sitter man här igen utan anledning, jag är svin trött så jag borde egentligen sova. Men CSI går på tv och när man väl sätt mordet måste man se resten, och datorn är sällskap under pauserna. 
Imorgon ska jag träffa min gulliga vän Frida antagligen, det ska bli väldigt trevligt. Vi har inte sätts på ett bra tag så finns nog lite att prata om. Dessutom ska hon hjälpa mig att finslipa mitt personliga brev som jag skickar runt till företag och liknade i hopp om att få ett jobb.

Nä, ögonlocken faller snart för sista gången så jag ska ta och stänga av datorn, kollar klart på tönten Horatio och sedan sova så himla gott. Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: HANNAS.NU

Sv: den kostade inte mkt, jag kommer inte ihåg exakt men den var billig :) 200 kr kanske.



Gött, jo det är bra här med :) Gör du då? :)

2010-08-23 @ 14:31:54
URL: http://hannas.nu
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Ha en bra kväll!

2010-08-23 @ 17:44:46
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0