En tid att lämna bakom sig

Idag åkte jag för första gången snowracer på många många år. Jag har haft lite skräck för det sen jag blev påkörd som liten, men dags att lägga det bakom sig och göra roliga barn grejej igen. Dock är det så att jag är fruktansvärt trött på snön och vill inget hellre än att den ska försvinna. Jag har valt att önska mig i födelsedagspresent att snön ska vara borta på min födelsedag i slutet av mars.

Efter en skön promenad (trots snön) hem från bästa vän är jag riktigt trött och ska ta och sova nu efter några timmars OS-tittande. Jag tror nog faktiskt att jag är ett av Svergies trognaste fans, stolt!


Så här vill jag att det ska se ut på min födelsedag. Omöjligt, men en önskan i vilket fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0