Levande död

jag har aldrig varit med om en så hemsk känsla

och jag vill aldrig vara det igen

jag trodde mitt hjärta hade fått känna på de värsta av känslor

men det fanns en runt hörnet som bara väntade på att få visa sig

känslan lyckades och har nu skrämt bort mitt hjärta

nu finns där bara ett stort hål som äter upp min glädje

Efterlyses: Muskelklump stor som en knytnäve, är ganska slitet och har många skador. Senast det såg var det dock fortfarande rött och hade kvar glädjen att leva. Nu är det med största sannolikhet blekt av chock och skriker efter att få dö för att slippa lida...


Kommentarer
Postat av: Natha

Gumman! glöm aldrig av att vi älskar dig och alltid finns här för dej <3 <3 Du får längta och tänka på sommaren me studenten o kroatien m.m. när du känner dig deppig, det gör jag =) ÄLSKAR DEJ

2010-01-31 @ 19:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0