NewClothes from NewYorker

iiiiiiiihhh!
Alla dessa spindlar! Jag blir galen! Jag hatar Oskar och Marcus som lagt ut dessa hemska äckliga plastspindlar över hela huset! Idioter! Tänker inte förlåta dem i första taget!

Nu får det vara nog med meningar som slutar med ett utropstecken tycker jag.
Men kan återigen börja med:
iiiiiihhh! Jag har nämligen hittat min studentfestklänning, studentklänning (den man springer ut i alltså), skor till studentfesten och dessutom tre läckra toppar till väldigt bra pris. Just det! balla skosnören också. Studenten är nära och jag är nästan klar med alla köp. Har bara balskor och studentskor kvar, men de jag ska springa ut i ska vara Converse vet jag. Kanske har lite väskor att köpa också. Men annars är det inget annat, härligt!
Jag har också insett att min nya favorit affär är NewYorker, precis min stil! Älskar alla kläder! Vill ha allt! 
Oj, nu blev det fler utropstecken, men det visar bara min glädje tydligare, så det är lugnt.

Bilder kommer om någon ber om det, puss!

Kommentarer
Postat av: Manda

Jag köpte min utspringsklänning på tradera i morse!! Eller jag la budet inatt! Jag har också typ bara väska till balen kvar och ev. ett par balskor om jag inte ska ha de jag köpte i US

2010-04-07 @ 16:01:01
URL: http://hjarterdamsroman.wordpress.com
Postat av: em

jag beeeeeer om det!

2010-04-13 @ 22:23:57
URL: http://deepbreathem.blogg.se/
Postat av: Wilma - Fotobiet

Fin blogg!:D



Besök gärna min och kommentera!

Börja gärna prenumerera också!:)

2010-08-12 @ 13:58:59
URL: http://fotobiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0