Red flowers

Jag har haft mycket för mig det senaste, direkt efter mitt senaste inlägg kom Tobias och sov här. Igår var jag på stan med söta Natahlie, vi åt lunch och shoppade lite smått (skulle ha visat vad jag shoppat, men för tillfället hittar jag inte min sladd som för över bilder från kameran till datorn). Sen igårkväll stressade jag med att skicka en order på fujidirekt, trodde nämligen att sista dagen för erbjudandet* var den 18:e. Men så var inte fallet, det håller på till den 20:e. Men det spelar inte så stor roll, jag fick ju det gjort så det är skönt. Rekomenderar er att beställa bilder därifrån, passa på nu när det är billigt!

 

 

* Erbjudandet är att du kan beställa 100 bilder gratis (11x format), det ända du betalar är portot.

Kommentarer
Postat av: joella

fasen vad bra! det vill jag också göra. :)



sv: javisst det är klart! runt ett-två tiden?

2010-08-19 @ 13:45:42
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: joella

ja vad bra, då ses vi! :)

2010-08-19 @ 17:20:50
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0