Massa Massa Bio!

Då var man hemma igen efter en super mysig dag kväll natt morgon med min solstråle. Tack så mycket sötnos!
Jag tror jag börjar lära mig dricka te, har druckit tre koppar nu bara senaste dygnet. Bra jobbat säger jag!
Ikväll blir det bio igen, mitt femte biobesök denna sommaren, mycket enligt mig. Men jag gillare! Denna gång blir det Sommar med Göran, verkar vara en sjukt rolig film! Så det kommer nog bli massa skratt. Går med samma folk som i söndags, mina fina flickor. Roligt att vi hittar på grejor tjejor!
Nu ska jag se film, Harry Potter och den flammande bägaren, bra film det med!
Ha d!

♥ Mina fina flickor ♥

 


Kommentarer
Postat av: L to the USA

Fierce ! haha

2009-08-05 @ 13:21:50
URL: http://morgansson.bloggis.cp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0