Jag tackar, hoppas & vill, på riktigt.


Till min finaste vän:
Jag tackar dig för att du vill vara min vän.
Jag tackar dig för att du får mig att le och skratta.
Jag tackar dig för att du får mig att överträffa mig själv.
Jag tackar dig för att du har gett mig en känsla jag aldrig glömmer.
Jag tackar dig för att du har gjort mig till den jag är.
Jag tackar dig för att du finns.

Jag hoppas att vi håller kontakten när våra liv förändras.
 Jag hoppas att vi om flera år kan sitta och prata gemensamma minnen.
Jag hoppas att vi alltid förblir det radarpar vi är.

Jag vill inget annat än att du ska vara lycklig.
Dags att släppa taget. På riktigt.





Kommentarer
Postat av: Elina

japp det har jag! :)

2009-08-25 @ 22:52:52
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0