Välförtjänt

Det kanske undras varför jag tog ett så långt break från skrivandet. Bara låt det vara och gå vidare helt enkelt!
Nä men det har hänt mycket i mitt liv de senaste två månaderna och jag har förändrats en hel del. Men kan nog säga att jag är lite av en ny männiksa och det märks inte bara på mitt sätt att vara utan även på sättet jag klär mig. Jag har äntligen hittat min egen stil! Det tog lite tid, men bättre sent än aldrig säger jag då. Det ska såsmåning om komma upp bilder på detta, först ska jag bara ta dem.

Just nu har jag lov, och det är så välförtjänt så det skriker om det! De tre veckorna som var innan lovet var helt sjuka, men nu är det över och jag ska njuta av mitt sista höstlov.
Idag blir det till att fira Ella tillsammans med Bern och kanske Sten, det ska bli mycket myyyyys!

Aja, nu ska jag återgå till min goda kladdkaka och skutta omkring till den höga musiken som dånar ut ur mina högtalare! C Ya!


Saknar värmen nu i de dystra höstiderna.
Grekland 09 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0