Lite lyx i vardagen

Nu har det hänt mycket sen senast igen.
Projekt veckorna är över, men mitt projekt fortsätter. 
Jag skulle ha gått ut i torsdags, men efter att ha stått ute i regnet i 1½ timma klarade inte kroppen av det så jag och Tobias åkte hem till lägenheten som ajg för tillfället sköter om.
Det är skönt att ha lite tid för sig själv (med Tobias). Man får handla själv, sköta hushållet och ha sina egna tider. Man lär sig, medvetet och omedvetet. Och om jag ska flytta till hösten är den bra att ha känt på det även om det är i små mängder.

Idag är jag väldigt glad över att jag har hittat min balklänning och dessutom har jag inte betalt ett öre för den. Lyx, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0